kalite politikamız

kalite politikamız
1. Sigortacılığın tüm dinamiklerine ilişkin yapılanma, ihtiyaç, sorun ve beklentileri doğru olarak analiz edip oluşturulacak algoritmalar doğrultusunda yenilikçi bir yaklaşım sergileyerek;
2. Sürekli gelişim içerisinde olmak,
3. Kurumsal yapıyı sürekli kılmak ve geliştirmek,
4. Hizmette sürekli kaliteye ulaşmak ve muhafaza etmek,
5. Gereksinimlere odaklı olarak memnuniyeti en üst düzeyde tutan bir yönetim yaklaşımı sağlamak,
6. Değişen müşteri beklentileri ve pazar koşullarına hazırlıklı olmak ve sektördeki değişimi şekillendirmek,
7. Müşteri odaklı, kaliteli ve yaratıcı çözümler üretmek,
8. Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak çözüm ortaklarımızın tüm gereksinimlerine tüm olanaklar kullanılarak mümkün olan en kısa sürede yanıt vermek,
9. Çalışanlarının bir parçası olmaktan gurur duyduğu lider bir Şirket olmak,
10. İş süreçlerimizi öz değerlendirme süreci ile gözden geçirerek performansımızı geliştirecek riskleri fırsatlara dönüştürücü önleyici yaklaşımları belirlemek,
11. Yasa ve mevzuat şartlarına saygılı, Kalite Yönetim Sistemi şartlarını uygulayan bir Kuruluş Kültürü oluşturmak,
12. Yürüttüğümüz faaliyetlerde, sağlık, can güvenliği, toplum huzuru, çevreyi koruma ve temel toplum değerleri ilkelerinden asla ödün vermemek,
13. Yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımların cesaretlendirilmesi, davranışsal yetkinlikleri arttıracak eğitimlerin gerçekleştirilmesi ve sektörde kalite açısından öncü bir kuruluş olmak için tüm gücümüzle SEREBRAL ASİSTANS Ailesi olarak çalışmak.
14. İlkeleri içinde olmayı,Kalite Politikamızın kamuoyuna açık halde olmasını;Taahhüd ve Kalite Politikası olarak kabul ederiz.
 
 
Dr.Varol TOSUN
GENEL MÜDÜR
( yay.trh:02.01.2018 rev:00 )